Reklamace

Kvalita nabízených dílů je pro nás na prvním místě, avšak občas nejde všechno podle našich představ a některý z nabízených dílů má defekt.

Pro tyto případy jsme pro Vás připravili jednoduchý a rychlý reklamační proces, aby jste mohli dokončit svoji opravu co nejdříve.

Zpětná doprava reklamovaného zboží k nám je pro naše zákazníky ZDARMA!


Reklamační proces se skláda z jednoduchých kroků: 

  1. Vyplňte formulář umístěný níže.
  2. Na email zadaný v objednávce do 24h obdržíte přepravní štítek od společnosti Zásilkovna.cz.
  3. Reklamované zboží pečlivě zabalte a na balíček nalepte obdržený přepravní štítek.
  4. Doneste balíček do jakékoli pobočky společnosti Zásilkovna.cz.
  5. Hotovo! Jakmile obdržíme reklamované zboží, posoudíme reklamaci a zašleme Vám nový kus/refundujeme Vaši objednávku.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.